Ben jij bol Select member? Profiteer dan nu tijdelijk van extra hoge kortingen op 5 geselecteerde uitjes. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform selectbol.touchtickets.nl. Deze actie is georganiseerd in samenwerking met Touch Incentive.
Om één van de aanbiedingen voor de uitjes aan te kunnen schaffen dien je bol Select member te zijn. Nog geen Select-lid? Dan je deze exclusieve korting helaas niet gebruiken. Gelukkig is lid worden zo gepiept. https://www.bol.com/nl/nl/select
Lid worden is zo gepiept via https://www.bol.com/nl/nl/select
Na het afsluiten van je bol Select-lidmaatschap log je opnieuw in met je account bij debol uitjespagina. Vanuit hier kun je weer inloggen op de pagina van Touch Incentive en gebruik maken van de exclusieve kortingen
Zorg ervoor dat je ingelogd bent met je bol account, doormiddel van een koppeling checken wij of je toegang hebt.
De actieperiode loopt vanaf 7 april t/m 20 april 2025. In deze periode kun je als bol Select member de tickets voor je uitje naar keuze aanschaffen tegen de aanbiedingsprijs.
De geldigheid van de tickets verschilt: Diergaarde Blijdorp is geldig tot en met 30 juni 2025. Archeon, Avonturenboerderij Molenwaard, Bobbejaanland en Kinderpretpark Julianatoren zijn tot en met 31 juli 2025 geldig. Bekijk de exacte openingsdagen en - tijden op de website van het desbetreffend uitje.
De volgende dierentuinen en pretparken doen mee aan de actie;
Raadpleeg de actiepagina's van de uitjes voor de exacte geldigheid van de tickets.
Nee, je krijgt geen Select-Punten voor Cadeau Sparen bij aanschaf van deze uitjes. Deze tickets worden niet door bol zelf verkocht, maar door haar partner Touch Incentive.
Wij verzoeken je een print screen te maken van de foutmelding en deze per e-mail te sturen naar [email protected], onze klantenservice staat voor je klaar om te helpen.
De betaling voldoe je direct na je aankoop aan Touch Incentive. Je kunt de bestelling betalen met iDEAL of Bancontact.
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Touch Incentive.
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.